logo
امروز : جمعه ۳۰ شهریور ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۰
[ شناسه خبر : ۳۹۰۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان مطرح کرد:

برگزاری گردهمایی کودکان عاشورایی در کانون

برگزاری-گردهمایی-کودکان-عاشورایی-در-کانون-
مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان با بیان اینکه گردهمایی کودکان عاشورایی به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: در مرکز فرهنگی هنری شماره یک کانون پرورش فکری استان زنجان نیز برگزار می‌شود.

علیرضا عیسی‌خانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «موج‌رسا»؛ با بیان اینکه گردهمایی «کودکان عاشورایی» همزمان در سراسر کشور و استان زنجان برگزار خواهد شد، گفت: ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ عاشورایی در میان کودکان و نوجوانان و تبیین دستاوردهای قیام حسینی برای آینده‌سازان، از اهداف برگزاری این گردهمایی است.

بیشتر بخوانید

وی افزود: تلاش داریم با برنامه‌ریزی هدفمند و اجرای فعالیت‌های فرهنگی، هنری و ادبی، زمینه‌های آشنایی هرچه بیشتر فرزندان ایران اسلامی را با منظومه فکری و سیره عملی سرور و سالار شهیدان فراهم کنیم.

مدیرکل کانون پرورش فکری استان زنجان با اشاره به اینکه شعار این برنامه «میهمانان کوچک امام حسین (ع)» است، گفت: کانون پرورش فکری روز سه‌شنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۳ مصادف با سوم محرم، که مزین به نام رقیه (س) دختر سه ساله اباعبدلله ‌الحسین(ع) برگزار می‌شود.

 وی ادامه داد: گردهمایی کودکان عاشورایی را با حضور کودکان و نوجوانان به همراه خانواده‌هایشان به‌طور همزمان در سراسر کشور در مرکز فرهنگی هنری شماره یک راس ساعت ۱۸:۰۰ بعد از ظهر برگزار می‌کند.

 عیسی‌خانی با اشاره به انتظاراتی که کانون از برگزاری این مراسم دارد، عنوان کرد: نقش‌دهی آگاهانه و مسئولانه به نوجوانان و بهره‌مندی از ظرفیت کانون‌یاران، استفاده از ظرفیت خانواده‌ها و گروه‌های مردمی و جهادی در این برنامه از انتظارهای کانون پرورش فکری است.  

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر